Jos ihminen ei joudu jyrkänteen partaalle, ei hänen selkäänsä kasva siipiä.
-Niko Kazantakis-

tiistai 19. huhtikuuta 2011

Uuden alku

Pakko sanoa tähän alkuun, HEI!

"Olen Hanna, 26 vee ja asun nykyisin Pudasjärvellä..."

Kuulostaa vähän ala-asteelaisen kirjekaverinhakuilmoitukselta. Onko tuo edes oikeasti tommoinen yhdyssanahirviö? Kirjekaverinhakuilmoitus.

No kuitenkin, itse asiaan. Eli siis, kun kevät tässä kohisten etenee ja valo ja lämpö lisääntyy, niin minäkin kömmin ulos talvipesästäni ja päätin, että jospa edes tänä keväänä saisin aikaiseksi pidettyä pystyssä blogia. Lopullinen innostus lähti oikeastaan tuossa muutama päivä sitten, lukiessani Tuija Lehtisen kirjaa www.liisanblogi.net. Se vaan jotenkin sai mut ajattelemaan, että toisinaan, joskin hyvin harvoin, voisi mullakin olla jotain jännää sanottavaa, johon ihmiset ehkä haluais kommentoida. Yleensä mulla ei tosin ole, ainakaan jännää. Sanottavaa kyllä on ja oikeastaan usein jännääkin, mutta erillään toisistaan.

Blogin nimeä haluan vähän raottaa. Olen vuosia jo käyttänyt oikeastaan kaikkialla internetissä nimimerkkiä Alaevyan (joo, hei vaan tutut o/) ja se on kivasti lyhentynyt sitten Alaksi. Mikäpä siis sopivampi sanaleikki, kun Alamaa, Alamaailma, Alan maailma, minun maailmani. Ja ehkä vähän siinäkin mielessä Alamaa, että ollaan joskus melko underground-fiiliksissä? (heh heh..)


No joo.. Jatkossa saatte kuitenkin, jos jaksatte, viitsitte (ja olen tooooodella kiitollinen, jos jaksatte, viitsitte) lueskella milloin mitäkin aivoituksiani ja hajatelmiani. Koitan ahkerasti kertoilla päivien tapahtumista, ottaa kantaa ja jakaa lukijakuntani kanssa kaikki hauskimmat ja ehkä ne ikävimmätkin tapahtumat, joita olen kokenut. Kuvina (niin usein, kuin mahdollista) ja sanoina.

Suurkiitos, jos innostuit ja päätit hypätä mukaan blogitaipaleelleni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti